fredag, augusti 15, 2008

Mandelmannen

Läste precis på bloggen Kind Of Blue ett hysteriskt roligt inlägg om en mycket stressande situation. I samma stund ställer jag mig frågan, varför är det så roligt med bajs? Eller rättare sagt situationer som har med bajs att göra. Antagligen för att alla oavsett kön, religiositet, etniskt ursprung eller social status kan känna igen sig. Men för att hålla liv i minnena från W.O.W vill jag bara påminna om Mandelmannen!!!
Reklamavbrott!!!!!
Jag skall föresten spela med punkbandet på Mortens krog nu på sön den 17:e kl. 18.45 som förband åt TVSmith från England (tydligen några från Adverts) om någon vill komma och lyssna!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, vissa ränder går aldrig ur, kiss o bajsåldern varar för evigt helt enkelt.

Anonym sa...

Idag. Det är dags för blöjbyte i "omklädningsummet" när kläcker Elias dagens citat: "Det är inte roligt att ha bajs!". Lite snusförnumstigt lillgammalt sådär... Anders

TP sa...

Alla tycker om skitsnack!
Något mer malplacerat än Mandelmannens försäljningsstånd jämte 40 bajamajor får man leta efter. Men företagen samarbetade kanske???

Det var inte så länge sen jag skrev ett inlägg om just Adverts, där TV Smith mycket riktigt var den drivande kraften. Vad han har gjort efter -78 har jag inte riktigt koll på. Jag vet att han, bland många andra punkikoner, var med på Die Toten Hosens punkcoverplatta "Learning english lesson 1".
I.o.m. släktens yngste medlem ska föräras sitt namn imorgon kan d bli tufft att hinna med å kolla. Men fortsätt gärna ge en vink när d e dax för spelning. Nån gång måste d passa.

Hey ho,Let's go

Jimmy Myhre sa...

Vi måste alla lassa av ibland oavsett om man är en fisförnäm greve eller tvångsarbetande finne, som min älsta dotter brukar säga "pappa luktar konstigt, pappa behöver bajsa ....
Man måste ju bara smälta av lycka
Tack för att du påminde mig Gonzo, det trycker på....

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »