söndag, oktober 25, 2009

Näsan och kråkan

Jag satt häromdagen och läste en tidning, en dag som så många förut........
Ingen har väl lyckats ungå propagandaminister Jimmy "Goebbels" Åkessons fantastiska uttalande i kvällspresen. Nåja jag skall inte bli för politisk eller långrandig.
Hursomhelst råkade jag dessutom se SD's partikongress på Svt 24 en förmiddag förra veckan. Det är så man sätter raggsockorna i halsen.
Men det finns en och annan artist som inte är lika impade av Sd's frammarch. Här är ett exempel.
And now somthing compete different......a man whith two bottoms....nej ett sanslöst klipp på en man som definitivt vet hur man tar sig en rakabajsare
God natt världen!

3 kommentarer:

TP sa...

SD är inte ens värda att diskutera.
Bra låt däremot!

Hann han säga kitos??? Jag hade dött!!

Anders sa...

Hyvää!
Genial slutkläm!

Jimmy Myhre sa...

Bäst att inte ge möjlighet till mediapublicitet, bortglömda kryper dom ner i sina hål igen.

Det där kallar jag grogg,skall aldrig klaga på bakfylla igen

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »