tisdag, juli 01, 2008



Nu beger jag mig upp i norra Bohuslän för några dagars rekreation. Stugan e belägen 25 meter från havet med altan i väster där man kan se solnedgången med en whiskey i handen.
Förhoppningsvis ska miljöombytet bidra med många saltstänkta inlägg på grisen så småningom. För att inte få alltför stor abstinens packas även diverse elektronik med. Så när inte naturens soundtrack lyckas mätta öronen så finns hårddiskarna där som understöd. Kanske kan man t.o.m. få tid att lyssna på all nyupptäckt musik som annars e så förtvivlat svårt!

Jaha, och vad ska man spela till detta inlägg?

Kanske den här!

Eller den här lille vispen

Nä nu kom jag på det! Här är både gruppnamn och låt passande.

Vi hörs om några dagar! Ha d gôtt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter härligt. Hav, solnedgång, whiskey och hårddiskar, allt man behöver för att koppla av. De två första låtarna ackompanjerar naturen, havet, alldeles utmärkt tycker jag. Fast enbart hav som slår mot arkipelag räcker förstås utmärkt. Om elva dagar sticker vi uppåt Bohuslän med. Whiskey, hav, vykortsutsikt... ja, du fattar.

Ha det så skönt!

Anders

Jimmy Myhre sa...

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmmm
Slooooooooooooooooooooow, kommer snart och ansluter mig.
Suveräna klipp broder

Jimmy

Anonym sa...

Solnedgången i Växjö är konstant. Bara regn, regn och åter regn. Whiskey däremot finns (fanns?). Idag händer det inte mycket. Sitter och lägger upp lite på YouTube och rätt var det var så ramlade jag in på skivgrisen. Vi hörs kusin (-er)

Jimmy Myhre sa...

Trevligt att du ramlar in Peter, alltid lika välkommen, varför får Småland allt när det gäller väderlek ?? Är det inte tyfoner och orkaner så är det skyfall stora som oceaner. Mitt tips, fyll på Whiskeyn, dra gärna med länkarna till dina upplägg på tuben.
Ha det och hälsa la familia

Jimmy

TP sa...

Nu e jag tbax från kobbar å skär å va ser jag! Storfrämmat på grisen! Vad trevligt, kusin! Mycket talar för att jag kommer å väldgästar dig inom kort å får mig en släng av både regn, whiskey å småländskt high life.
Anders, ha det så jäkla gott på semestern i vackra Bohuslän!

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »