onsdag, mars 26, 2008

Domino-effekten



4 kommentarer:

TP sa...

Jaha, så var d dax igen!!
Nytt, i alla fall för mig, spännande skivbolag med intressanta artister. Musikvärlden e underbar! Bra tips, Jimpan!

Anonym sa...

Som sagt du har ett bottenlöst galleri av bra musik man aldrig har hört talas om. Lite förfvånad av mig själv när jag fastnade extra mycket för These new puritans, musikens svängningar äro outgrundliga...

Malin sa...

Hm, Sons and daughters har jag aldrig lyckats fastna för. The Kills har gjort grymt mycket bättre låtar så jag är något besviken på just den här. I övrigt var det bara These New P. jag diggade. Jäkel så bra låt! Ska genast forska vidare i detta band :-)

Jimmy Myhre sa...

Kul med era kommentarer, smaken är ju olika som sagt. The Kills har gjort mycket som är bra tidigare också.

Mm
Jimmy

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »