onsdag, december 09, 2009

Slå Mig Med En Rytmpinne,..

Då var det dags att dra igång taktpinnen igen efter våldsamma förkylningsangrepp på familjelivet, har dock otroligt nog klarat mig undan, fråga mig inte hur men min omgång kommer med största säkerhet lagom tills julmaten står på bordet.
Året står snart inför sina sista självande minuter och det börjar bli dags för svettigt ihopknåpade årslistor. Förhoppningsvis får jag ihop både en singellista och en albumlista, återkommer snarligen...
Brothers Of End - Why ? (Imagine all that People.... ?)

3 kommentarer:

Gonzo sa...

Jag blev ändå impad av din uthållighet under gristräffen i helgen. Var ju lite orolig att du skulle börja klippa med ögonen redan vid halv 8 tiden. Ändans bröder avhandlades ju på söndagen...mycket passande musik till ett lättbakrus. Sitter och går igenom alla "goa" plattor jag fick med hem....till min stora förtret upptäckte jag att jag missade Alberta Cross...fan , jag får nöja mig med spotify ett tag till.
Ps får tacka för en kanongrabbkväll med 4! tunga matcher och fantastiskt mycket bra musik.

Boggen sa...

Ser fram emot listorna. Knåpar själv på ett par...

Jimmy Myhre sa...

Var själv lite orolig över lördagsformen med tanke på alltför lite sömn dom sista veckorna, vi hängde iallafall i fram till tresnåret, underbar kväll som lyste upp i sjukdomsträsket, wunderschön..
Boggen: Listorna börjar att växa fram, tusan vad mycket bra det kommit ...

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »