fredag, juli 09, 2010

Wild Out In The West

Det börjar dra ihop sig som den skämtsamma barnmorskan sa. En månad kvar till Way Out West festivalen och det där lilla pirret börjar sakta att infinna sig. Vilka band krockar detta året tro ?? Säkerligen kommer en hel del av klubbakterna tyvärr att missas. Därför ber jag till dom musikaliska klubbgudarna att jag iallafall får se Wild Nothing på en bra tid. Ni som inte har upptäckt dessa får ett litet smakprov nedan. Nu håller jag alla tånaglarna .........
Spotifylänk till deras album Gemini

4 kommentarer:

Boggen sa...

Visst är de bra! Måste ses. Hoppas de inte spelar på torsdagen dock. Verkar ju som om man missar The Tallest Man on Earth. Ett annat måste är ju Harlem, riktigt bra de också.

Jimmy Myhre sa...

Har inte riktigt hört vilka dagar som gäller för klubbakterna, kan tänka mig att det går många rykten om dessa, det finns plats på Brobergsgatan 2 om det skulle behövas Boggen, Harlem är riktigt sköna. Nu snart så...

TP sa...

Lät verkligen spännande. Ska definitivt avnjutas på WOW!

Boggen sa...

Tackar för erbjudandet Jimmy, men det blir nog fredagen som gäller. Svårt att bli mätt på bra musik, men programmet ser verkligen späckat ut och jag får förhoppningsvis den dos,och mer därtill, som jag behöver.

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »