måndag, augusti 30, 2010

Still Alive And Well

Ja jösses vad längesedan jag skrev något här på grisen. Jag vet inte riktigt var tiden tar vägen. Härligt att bloggen sakta börjar vakna till liv igen. Jag är givetvis avundsjuk för att ni var på WOW och jag inte kunde närvara, men jag var ju tvungen att leverera musik till glada dansande människor istället....och det var oxå trevligt.
Jag har nästan fyllt min lilla anteckningsbok med ideer till blogginlägg så nu jävlar......eller?
Hursomelst får jag börja med ett klipp som nog får gå under kategorin HUMOR
Så håll tillgodo.......(tänk vad man kan åstakomma med en dator och lite balla program).

3 kommentarer:

Jimmy Myhre sa...

Jisses vad bra dom har fått det, vad sa Therese ??

Anonym sa...

Har dom gjort den??
Snart e dom väl med Lotta på Liseberg oxå.
TP

Anonym sa...

Svänger så man,eller inte kanske. Skitkul! Kul å höra från dig.

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »