onsdag, maj 27, 2009

Fuuuzball !!!

Nog kändes det som om det var Tjuren Ferdinand dom släppt ut på den stora gräsmattan på Camp Nue, det stabila mittbacksparet Ferdinand-Vidic såg ut som vitsippor på en en vårrusig äng. Kul för Spanien ?? Not !!! Hu vad man saknar spelare som Claudio Gentile, han tillbringat matchen i knät på Messi den snabbe.
Efter Manchester Uniteds extremt dåligt genomförda match mot Spaniens stoltheter var jag tvungen att gaska upp mig med en gammal favorit, se nedan ...

5 kommentarer:

TP sa...

Att man aldrig lär sig! Drömfinal! Världens två bästa lag just nu!
Å va blir det? Pannkaka! Det lag som var minst dåligt vann. Jag tror aldrig jag sett Man U så håglöst totalt utan vilja.
Gentile, grisarnas obestridde konung. En fysisk fenomen! Kunde springa i 85 minuter med dobbarna begravda i sina offers vader, enda gången han släppte på det trycket var när han satte knä i moståndarens lår eller njure. Han kunde få de bästa fotbollspelare att byta sport. Han hade suttit under förhuden på Messi igår.

Jimmy Myhre sa...

Håller helt med, det var upplagt för drömfotboll åsså blir det mjukost med rosa strössel. Gentile var tränarnas dröm, vilken stjärna som helst maldes ner till finrostat Gevalia, uj uj

Swimmy

Anonym sa...

Secken jävla sketmatch på ren götebosska......så besviken på mitt United. Hade de åtminståne blitt utspelade så hade jag kunnat ta det, men Barca var minst sagt bleka dom med. Inte ens Scoles " med dobbarna före" var nåt o komma med....nä tacka vet jag Stoke - Sunderland en lördags eftermiddag.
/Joe lillgrisen Jordan

Anders sa...

"Hade suttit under förhuden på Messi". He he. Briljant förklaring av hur markeringsspel ska se ut!

Har nog aldrig sett ett engelskt lag spela så snällt. Sen kom ju Paul Scholes in och brutaliserade. Men det var så dags då. Matchen var ju redan över.

Totalt sett en match utan vare sig kamp eller nerv. Som att se Örebro-Gefle, minus felpassningarna.

Jimmy Myhre sa...

Ja jisses vilken bottenmatch, världens två bästa klubblag i normala fall, slätstruket som Mufskjortor

Jimmy

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »