fredag, april 02, 2010

Glada Norrmän och ett gäng med hästar

Jaha, då var man här igen, efter ett lååååångt uppehåll. Fan va skolan och tonårsdöttrar tar tid. Hursomhelst så läste jag till min stora glädje att Band Of Horses nya platta släpps 17:e maj!!! Alltså en dag att fira.......
Tills dess får vi hålla tillgodo med de andra två plattorna, som efter övervägande faktiskt inte innehåller en enda dålig låt....riktigt starkt av ett band att hålla så hög klass på sina två första skivor.
Dessutom har jag via hårda förhandlingar och kontakter med undre världen lyckats få tag på en billjett till detta eminenta band som spelar den 17:e april.
Här kommer ett litet liveklipp.
Ps. Har desutom blivit tvingad av det styrande matriarkatet att vara hundvakt i drygt en vecka........men denna hund heter inte Kjell utan KURT!

3 kommentarer:

Jimmy Myhre sa...

Är läskigt avis på dig angående konserten kompis, får trösta mig med deras framträdande på Way Out West förra året, skall bli mycket intressant att se vad dom knåpat ihop på den nya skivan
Kurt är nästan lika bra som Kjell, vilka namn...
Vet e fan om det inte fanns en engelsk grupp som hette Kurt på åttiotalet

Anonym sa...

Du har alltid varit en äkta djurvän, är grön av avund för konsert och kan bara sorgligt konstatera att jag missar dem en 3:e gång. Man får hoppas på fler chanser.

Anonym sa...

De va som 17!
Man får lov att gratulera till dyrgripen! Kontakter är bra, som elektrikern sa. Jag sällar mig till minnenas brokiga skara å drömmer mig tbax till förra årets bästa konsert på WOW. Nu är det bara fyra månader kvar till årets happening!
TP

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »