onsdag, april 28, 2010

Vilken tur att man har musiken!!!

Ibland blir inte saker som man tänkt sig. Man vill mycket, men tiden räcker inte till. Det är många som pockar på uppmärksamheten. Hursomhelst vaknade jag och insåg att denna dag skulle bli en skitdag med massa måsten och en fruktansvärd tidsbrist, vilket inte är en bra kombination. Jag slog igång datorn och kollade min mejl samtidigt som jag försökte få i mig någon form av näring. Jag surfade nästan omedvetet in på youtube och skrev Jello Biafra i sökfältet....och hittade det här. Vilken jävla tur, för nu känns dagen betydligt lättare (i.a.f. för en liten stund).

4 kommentarer:

Anonym sa...

WOW är givetvis självklart men West Coast Riot pockar på uppmärksamhet med ett överaskande startfält. Med Jello Biafra, Bad Religion, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Hives och Specials ska det pogas i Frihamnen så bananerna blir raka. Ska'ru hänga med?
Full Metal Jackoff är en av de största grisklassikerna. Att försegla ett äktenskap med en sådan hymn måste innebära evig lycka. De få gäster som var kvar såg förundrat på den lilla skara hoppande pingviner i mitten av dansgolvet. Ett underbart minne!
TP

Jimmy Myhre sa...

Sannerligen, West Coast Riot börjar att bli intressant, Skulle räcka med att få höra Full Metall Jackoff, minnet från bröllopet tar jag med mig in i the afterlife, tack Gonzo för påminnelsen, den här låten lyfter vilken pissdag som helst

Gonzo sa...

Missar tyvärr west coast p.g.a. att sambo o dotter skall kolla på Kiss i Sthlm. (det svider lite..spec. nu när specials kommer)Men sånt är livet. Dessutom ser det ut som om jag e bortrest på WOW oxå......jävla öde. När vi ändå är inne på all jävelskap så hänger även griskvällen löst.....inte mycket som klaffar för tillfället....tur att jello finns.

Anonym sa...

West coast får man bestämt ta en rejäl funderare på, fick wow-biljett av hustrun o barnen i födelsedagspresent så den förhandlingen gick ju bra. Vad gäller låten så är ju kommentarer fullständigt överflödiga, sitter som en fläskläpp helt enkelt.

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »