fredag, mars 06, 2009

Årets fest!

Såg att de har börjat boka upp band till årets Way out West på allvar nu, och det är minsann ingen blygsam början heller. Arctic monkeys, Band of horses, Lilla Allen (hon gör ett nytt försök, fick ju ställa in 2007) Timo Räisänen, Wilco (ser verkligen fram emot dem) & som grädde på kolan Calexico o många fler. Så med Let´s dance o så ska det låta ( vadå så ska det låta? Det låter ju förjävligt!) skvalande i bakgrunden så önskar jag att fjärrkontrollen kunde spola fram klockan till den 14 augusti, kör mig till Slottskogen o servera något kallt i solskenet. Way out west

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med. Riktigt fina bokningar. BoH är en given hit. Timo lär vara grym live, så det vill jag inte missa. Och Wilco vet jag är bra live - har sen bokningarna lyssnat en hel del på liveplattan Kicking Television, Chicago - och den, den är asbra!

Nu hoppas jag på Antony and the Johnsons (han har ju släppt nytt) och Morrisey.

Gonzo sa...

Den här gången blir det ingen jävla ENDAGARS, nu ska det bli av på riktigt......hur jag nu ska finansiera det vet jag ej. Får väl vika ut mig eller sälja en av döttrarna :)

TP sa...

Vilken grund att bygga vidare på! Längtar redan till efter semestern, hur nu det kan vara möjligt!?
De flesta artister låter ohyggligt intressanta. Undrar hur dom ska få ihop spelschemat utan frontalkrockar likt Hellström-Fleet Foxes?
Timo var debutårets klarast lysande stjärna. Kommer han i närheten av den nivån är jag nöjd.
Att Lily fick ställa in då gjorde inget för Teddybears hoppade in med kort varsel å fick marken att röra sig likt Munkedal.
Behåll dina döttrar å för guds skull även dina kläder på, Gonzo.
Det löser sig.

Jimmy Myhre sa...

Sanslöst, börjar redan få svettningar. Timo-repris, låt tiden gå snabbt, snälla !!!!

Jimmy

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »