onsdag, juli 02, 2008

Med Munnen Full Av Cheddar


Att hjärnkontoret skickar ut märkliga föreställningar vid stress är väl knappast något nytt, efter ett antal dagars slit är jag själv inget undantag. Idag när jag mödosamt hasade mig fram till sista bussbytet för dagen så såg jag en kvinna med en stor plastpåse och utan förvarning tog tanken tätpinnen "kan det vara en trädgårdstomte i påsen tro" ??? Hallå, tjaba, hur stor är möjligheten till att någon överhuvudtaget tar med sig en tomte på bussen, hmm eller vad sägs om gårdagens något förundrande barksläpp om mannen som var ute och rastade sin lilla Grand Danois, hunden gjorde sitt på den annars vackra gräsmattan och utan förvarning svarade min hjärna " Om han skulle plocka upp den där med en liten tops så skulle det ta tid minsann ??????????? Ibland blir jag klart fundersam över dessa bryderier men mestadels kan det vara riktigt underhållande. För att dra stocken till stäven slänger jag med ett antal klipp för er med huvudet på skaft. Förresten vart tog KPs ostbågar och Estrellas cheddarpopcorn vägen ??

Nine Inch Nails - Head Like A Hole Så känns det verkligen ibland
Simple Minds - Someone Somewere In Summertime Innan Kerr tog på sig tights och narrkläder.
Northside - Shall We Take A Trip Where´s my brain now ??

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bortsett från att det verkar vara dags för semester måste jag bara som hastigast påpeka att jag bröt ihop över din topsfundering. Hysteriskt! Mer sånt! / Anders

Jimmy Myhre sa...

Jag ibland undrar man vad allt kommer ifrån, kanske en slags undermedveten nyfikenhet ihopmixad med tusen skadeglada dvärgar ??
Nä nu får jag sluta..

Jimmy

Anonym sa...

Sköna klipp, Nine inch kan ju faktiskt va förbannat bra, hade faktiskt glömt bort dem ihop med cheddarpopcornen. försöker också springa fatt med semestern, har ungefär samma närminne som en fluga som studsar mot fönsterrutan för tillfället.

Anonym sa...

Din asosiationsförmåga är helt i linje med min. Jag funderar alltid på sådant även när jag inte är stressad, ser liksom filmklipp i huvudet med dråpliga situationer. Mr. Kerr frisyr är nästan lika pervo som tajts.
/Gonzo

Jimmy Myhre sa...

Skönt att inte vara ensam, visste att jag kunde lita på er. På något sätt så underhåller ju dessa små egenheter tunga dagar.

Jimmy

TP sa...

Hmmmm...
Jag som trodde att jag hade galna tankegångar! Nu blir jag lugn. Å andra sidan så kan d ligga i släkten!!!!
Jag kan med stolthet säga att Cheddarpopcorn finns fortfarande. Vid besök i Hedemyrs i Tanumshede så stod dom där i hyllan. Nu titta jag inte inte på bäst-före-datum så dom kan ju stått där ett tag. Tanum e ju kännt för äldre kvarlevor typ hällristningar.
Trent är väl inte känd för sin lättsamhet. Han spelade in en skiva i huset där Charles Mansons anhängare slaktade ett antal personer. Han sökte efter rätt känsloläge!!!! Han skulle absolut behövt låna Kerrs sparkdräkt för att tina upp!
TP

Jimmy Myhre sa...

Popcorn på väg till sommarstugan, mmmmmmmmm
Tack för denna glada nyhet


Jimmy

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »