måndag, januari 07, 2008

Hårresande

Tänkte berika min omgivning med några av musikhistoriens märkligaste kalufser. Det finns en hel del att välja på. En helt given favorit från det glada åttiotalet är ju A Flock Of Seagulls sångare Mike Score. Det mest häpnadsveckande var att se hur samme man ser ut idag. Trodde inte i min vildaste fantasi att det kunde bli värre. Ni får själva avgöra. .














På första bilden ser ni en uppdaterad version och andra bilden person nr2 från vänster så som det såg ut under deras glansdagar.
För övrigt tyckte jag verkligen om A Flock Of Seagulls. Det mest osannolika är ju faktiskt att vi tyckte frisyren var grymt fräck på den tiden. The Times They Are a Changin..............................

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har för mig att två små killar sprang omkring med tofsar a' la Tompson Twins någon gång i början av 80-talet.
/Juri Gagarin

Jimmy Myhre sa...

Visst var det så. Hade man dessutom en lugg som sångaren i Human League så var man kung.

Anonym sa...

D va en jäkla tur att bodyn kom så att frisyrerna blev normala!!!!!
TP

Jimmy Myhre sa...

Egentligen ser det bara ut som han har sparat allt hår från åttiotalet. Möjligtvis har han något högre hårfäste ?????

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »