onsdag, januari 23, 2008

Sälenbakrus!

Tjallaho i cybermörkret! Ja vad ska man säga? Styrelse mötet avlöpte som sig bör med god maltdryck,sura pjäxor och givetvis hiskeligt med musik. Det var så bra så att all insperation för att skriva på skivgrisen bara försvann......men nu är den tillbaka (yipppieee). Jag har ju haft en hel del ny musik och lyssna igenom oxå. Nu när jag börjat åka buss till skolan varje dag, har jag upptäckt att man hinner avlyssna mycket bra musik som man annars kanske inte lyssnat på. I alla fall.. det som gått hårdast i mp3 spelaren har varit Band of Horses (tack Jimmy för att du INTE lyssnade på mig) en kanongrupp som dessutom kommer till Gbg och ska spela på Sticky Fingers. Tyvärr har jag hört elaka rykten om att det är slutsålt sedan länge!! Härom kvällen satt jag och zappa på tv:n och råkade få på MTV. Låten som spelades var skitbra så jag blev kvar för att se vilket band det var som kunde impa på en grinig gubbe som mig. Vilka tror ni det var???? Just det!! EDITORS!!!!! (ha ha ha ha ) /Grisens bror Svinet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka e d här? D e ju skitbra!

En stund senare.
D här e oxå skitbra! Vilka e d?

Ytterligare en stund senare.
Wow! Vilken låt! Vilka e d!

Nästa morgon.
D här låter som dom ni spela igår som va så jäkla bra!

Vilka e d? D e E d(itors)!

TP

Jimmy Myhre sa...

Kul att du snöat in på Band of Horses, en kanongrupp som fortsätter att övertyga. Första plattan är dock bäst.Får se om vi kan få biljetter till konserten Vilka ?? Editors !! suveräna arvtagare till Joy Division, tycker faktiskt att dom slår Interpol. Tack fär en utsökt Skiv/skidhelg

Horst Jimmysch

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »