måndag, september 22, 2008

En vecka kvar!!!

Jävla måndag sjöng Roffe Wickström på -70 talet. Ja det kan man säga..ögonlocken tunga som bly och en kropp som tillhör en 80-åring. Men när jag släpar mig till bussen kommer jag på att det är bara en vecka kvar tills jag (lillgrisen) och Gammelgalten skall på NEW MODEL ARMY!!!!
Det skall bli såååå jävla roligt. så för att ladda upp lite och för att reta de andra grisarna som inte skall med kommer här 3 härliga smakprov på vad vi troligtvis kommer att få se.

5 kommentarer:

TP sa...

Sir Bob gillade inte heller måndagar.
Men gammelgalten ser verkligen fram emot nästa måndag. Blir konserten hälften så bra som den förra är jag nöjd.
Vad sägs om att chocka kroppen med lite beachvolleyboll innan konserten? Du får stå på sniken!

Gonzo sa...

Sniken är alltid lockande när det gäller mig. Men jag får nog passa, min kropp pallar inte en genomkörare. Däremot kan vi gå och käka en bit innan konserten?

Gonzo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
TP sa...

Självklart, jag börjar redan bli hungrig!

Jimmy Myhre sa...

Lite avis blir man, ni får köra en utförlig rapport när vi kommer hem.

Jimmy

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »