måndag, november 24, 2008

Kallt som bajs!

Nu jävlar visade han sitt rätta ansikte.......Kung Bore alltså. Svinkall narig vind som får även den med mest underhudsfett att frysa in till märgen. Uppeldad efter att ha tagigt del av Jonas fantastiska lista var jag bara tvungen att lägga till en låt på samma tema. Denna låt är också en Sundsrtömlåt som dessutom har ett riktigt gôtt gitarrsolo framfört av Uddevallasonen Robert "Dala" "Strängen" Dahlqvist. Ett solo som i mina öron doftar lite Dageby.
Lyssna här!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har sett ett antal konserter med Sundström där Strängen är med och jag måste säga att han lägger en guldkant runt runt låtarna, gamla som nya. Låt dom gå är definitivt inget undantag.

Anonym sa...

Är ute på bloggsurfsafari...

Är i grunden en liten Andres Lokko-lärjunge men har lite fiskmåsskit under naglarna också. Sundström har jag i all min inbillade visdom valt bort. Tills för några veckor sedan; då jag fattade att han är ÄRLIG.

Nu har jag en hel lite skatt av låtar att hoppa omkring i.

Jimmy Myhre sa...

Mannen med Sveriges största mun har aldrig fallit mig på läppen men det här gillade jag, melankonin som jag tydligen avgudar lyser starkt som en Ullevilampa i November

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »