onsdag, oktober 29, 2008

Sandbank

Dagens boktips: ninaninaninanana ninananana...................
Nä, dagens musiktips skall det givetvis vara och gruppen jag så gärna vill dela med mig av är "The Sand Band " sången framförd av David McDonell som tydligen har spelat med The Coral. Eftersom korallerna är gamla favoriter så faller också detta mig i smaken likt specialaren med västkustsallad innan den nattliga hemresan. Dessutom bjuder dom på den helt lysande "The Secret Chord" se även länken nedan.

4 kommentarer:

Malin sa...

Det här lät väldigt trevligt! Kul med nytt från Beirut dessutom! Det är precis sådana här värmande nyheter man vill ha i höst-/vinterrusket

Anonym sa...

Det här föll mig i smaken, riktig skönt, får lyssna mer på den i em. När jag är klar med Gonzos curelista.

Gonzo sa...

Drömskt och härligt passar bra nu i höstmörkret.

Jimmy Myhre sa...

Härligt med nya grupper att upptäcka

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »