tisdag, januari 06, 2009

Framför näsan!

2009 börjar lovande, Freddie Wadling släpper en soloskiva i form av dubbel cd den 28:e januari, det lilla man kan höra på myspace låter mycket lovande tycker jag, att han gör en version på Imperiets café cosmopolite är ju helt vansinnigt spännande. Upptäckte dessutom att han har gjort en version på Life on mars tillsammans med Soundtrack, att den dessutom funnits tillgänglig på en samlingsplatta i ett år känns ofattbart, hur har jag missat detta? Jag vet att Gonzo mer än en gång har propagerat för denna gigant i sina inlägg men jag har uppenbarligen inte haft huvud och öron på skaft. Hur som helst är låten så bra att jag blir sömnlös, vill bara lyssna på den igen o igen o igen.... Freddie Wadling myspace

5 kommentarer:

TP sa...

Ahhh, vilken härlig start på det nya musikåret!
Ska bli intressant vad han med rösten har åstadkommit denna gång. Trots endast fyra minuter på scen så lyckades Freddie nästan knipa förra årets grymmaste liveframträdande.

Anonym sa...

Han spelar i stenhammarsalen den 28/2, någon som har lust att gå med?

Gonzo sa...

Låter mycket lovande.....måste pågrund av ekonomiska skäl avböja konserten. Måste få ihop stålar till Thåis. 2009 verkar bli ett gigantår......suck.

Jimmy Myhre sa...

Har givetvis stor lust men ligger hopplöst under i gåutdagar i familjen Myhre så jag får se....
Får fortfarande ståpäls från Way Out West

TP sa...

Jag går hellre på Freddie än Moz så count me in.

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »