lördag, januari 17, 2009

p3 guld

Efter att ha ägnat dagen till att döpa lilltjejen så kändes det skönt att slå sig till ro i TV-soffan o kolla på P3-Guldgalan. Jag brukar normalt vara en gnällig fan när jag tittar på dylika tillställningar men måste säga att allt föll mig i smaken. Med undantag för dansgenren som helt saknas på min hårddisk men det är ju en annan pilsner. Bäst och mest oväntat tycker jag var att Markus Krunegård tog hem priset för årets låt, men det kanske beror på att jag precis har upptäkt honom, och så detektivbyråns framträdande med Annika Norlin o ovan nämnda Markus. Det blåste bort det sista kyrkdammet från kavajslaget. Årets låt

4 kommentarer:

Jimmy Myhre sa...

Fasicken också, väntar fortfarande på att vår tv skall bli reparerad, Kul att galan var bra, såg att det skulle vara många bra artister som skulle uppträda. Markus låt "Jag är en vampyr är verkligen bra, helgrym text

Jimmy

Anonym sa...

P3-guld var av en något högre kvalitet än Grammisgalan, förstår jag?!

TP sa...

Kanske är jag dum men jag vägrar envist att se på allt vad galor heter.
Hur många finns det egentligen? Tycker det går en per dag nu förtiden.
Men det är klart..musikgalor borde man kanske se!?

Gonzo sa...

Missade tyvärr P3 guldgalan......jag var på en mycket trist tillställning...Whiskyprovning!

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »