fredag, januari 23, 2009

We Salute You

Imorgon lördag fyller min äldsta tös 3 år, tiden går så snabbt att man egentligen inte hinner med, konstigt nog det känns det ändå som att Saga har varit med i hela mitt liv, märkligt. För att riktigt fira denna stora händelse i familjen vill jag givetvis spela hennes favoritlåtar. Varje gång som vi går ner till spelrummet i källaren uppmanas jag att genast sätta på dessa lysande artister. Kan avslöja att en av dem går under namnet Pruttlåten och att alla ligger på vinyl, hon gillar nämligen att det snurrar. Saga Grattis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rational Youth - Saturdays In Silesia Underbart retro som Saga tokdansar till, ingen har sprungit så snabbt mellan två källarväggar.
Toy Dolls - Barefaced Cheek Låte er icke luras av inledningen, till Sagas glädje blir det betydligt fränare tongångar.

4 kommentarer:

Gonzo sa...

Skönt att se att du ger henne en gedigen utbildning. Hela fam Taikon i Kungälv hälsar och gratulerar.......

TP sa...

Lilla underbara Saga!
Redan tre. Tyckte det inte va så länge sen jag förbluffades över dom söta pyttesmå tårna på Mölndals BB.
Jag sällar mig till hyllningskören.
Hurra hurra hurra hurra!
Ramones var ett överraskande nytillskott. Dom andra två låtarna har jag och Saga redan hoppat till.
Tänk va en fis kan vara rolig. Fanns en given anledning till valet av spel som hon fick i julklapp.

Anonym sa...

Stort grattis Saga! Vilka låtar sen, vad kan man mer önska på sen födelsedag. Hurra, hurra!

Jimmy Myhre sa...

Hon är livets låga min kära Saga,
Glömde dock att ta med Gummybear som har gått ett antal varv i cd-spelaren

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »