lördag, januari 10, 2009

Moz is back!

Med risk för att vara lite enkelspårig vill jag uppmärksamma ytterligare en favorit vars nyskapade skiva jag går och väntar på. Hörde låten "I´m throwing my arms around Paris" från Morrisseys kommande album, den var precis så bra som jag förväntat mig att den skulle vara. Moz är att lita på helt enkelt. Han kommer ju dessutom hit i sommar vilket gör att han hamnar väldigt högt på önskelistan över årets viljagåpåkonserter. Lyssna på nya låten på myspace. En gammal favorit

6 kommentarer:

TP sa...

Lät intressant, Jonas!
En ytterst rolig sak i turnéschemat är att slänga in Borås bland Göteborg, Stockholm, Köpenhamn och Oslo. Han kanske söker inspiration i Knalleland?

Anonym sa...

Moz konsert är ett mozte. (Varsågod Aftonbladet.)

Gonzo sa...

Har ju som bekant aldrig förstått mig på denne man och hans såkallade storhet. (Ja jag vet det e som att svära i kyrkan.) Men det här lät riktigt bra, fast det e väl så att när fan blir gammel blir han religiös.

Jimmy Myhre sa...

Fan vad bra, tror att jag under ett antal somrar i ungdomens glada dagar ??- enbart lyssnade på Smiths.
Ett som sagt måste

Boggen sa...

Bästa jag hört med Moz på väldigt länge!

Anonym sa...

Gonzo, ta med dig en baginbox o kom hit så ska jag se till att du blir helmozzig.

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »