söndag, september 06, 2009

Levande Legender ??

Söndag igen, jag tycker att sista dagen i veckan kan vara riktigt skön, oftast inte så många måsten eller påtryckande omorganiseringar, skönt helt enkelt. Kommer ihåg när jag precis hade gått ur yrkesskolan och söndagen var förknippad med den sedvanliga nänufanskalljaggåupptilljobbetigenångesten. Som tur var avtog denna irriterande känsla redan i unga år för att istället ersättas av oumbärlighetens sten, från det ena till det andra kan man säga. På något sätt hittade jag dock en medelväg någonstans imellan Lalaland och Dadaland och där befinner jag mig för tillfället. (kan det isåfall vara Neverland ??) Efter dessa otroligt upplysade rader (viss ironi) vill jag bara bjuda på en skön söndagsavslutning.

6 kommentarer:

TP sa...

Strålande avslutning på veckan och en bra start på nästa.
Legends är riktigt bra.

Ps. Du e oumbärlig! På alla plan. Ds.

Gorillan sa...

Gött att ni kommit i gång igen :) Det är bara att tacka och ta emot...

Anders sa...

Upplyftande rader, skull jag vilja kalla dem. Sitter med ett stort leende på mina läppar åt "oumbärlighetens sten". Briljant, Jimmy!

Jimmy Myhre sa...

Hoppades att det skulle falla i smaken T.P, som vi pratade om är det inte helt olikt Ceasars.
Tackar Gorillan, jo nu verkar det som om tåget börjat att rulla igen, kändes ett tag som om gubbåldern grabbat tag kring fotvårtårna (eh, fotknölarna skall det kanske vara).
Härligt att du gillade mitt ordval Anders, alltid lika kul att kunna roa sina medmänniskor, livet förlängs enligt dom lärde, man kan ju dock fråga sig hur stor trovärdighet som ligger bakom det påståendet, oavsett så är det ju iallafall bättre att ha roligt så länge man andas.

Jimmy

Boggen sa...

Tack för att du påminde om hur bra The Legends kan vara när de/han vill...

Jimmy Myhre sa...

Han kan verkligen blanda ihop dom skönaste indietoner man kan tänka sig, det räcker långt

Jimmy

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »