torsdag, september 03, 2009

Ruskväder

Regn, regn, regn. Åska Blåst Kunde varit väderprognosen för vilken dag som helst den sista tiden. I alla fall känns det så. Men skitväder kan även upplevas positivt. Sitta inne en kulen höstdag när vinden viner runt knutarna är mysigt. Sitta på altanen när regnet smattrar på altantaket. Åskan kan jag på inget sätt känna något positivt i för jag enorm respekt för den. Däremot kan jag inte låta bli att påverkas av dess enorma kraft. Här kommer en imponerande länk på temat. Innan ni trycker fram den ska jag be er om följande: Spela den två gånger. Vid den första spelningen ska ni bara lyssna, inte se på bildsekvenserna. Vid den andra spelningen ska ni se filmen och vad jag tycker är så imponerande. På med sydvästen!

4 kommentarer:

Jimmy Myhre sa...

Såg den på jobbet så jag har tjuvat lite, imponerande vad bra dom får det att låta med så sjukt enkla medel. Mera sånt...

Jimmy

Gonzo sa...

Maffigt.....
Vilken tur att jag kollade på bloggen, skulle precis sjösätta del 2 om TSOOL men jag väntar tills imorgon så åskan hinner lägga sig

Anonym sa...

Maffigt var ordet! Håller med om att hösten har sin charm, men när den varar hela jävla sommaren blir det lite tröttsamt. Jag vill också passa på att nämna att jag inte på något sätt är inblandad i ovanstående kommentar.

Jonas (orginalet)

Jimmy Myhre sa...

Märk väl att kommentaren ovanför Jonas (orginalet) är borttagen, vi vill absolut inte ha oväsentligheter på bloggen, kanske blir det lite fel nu när Gonzos kommentar ligger närmst, men det får vi leva med

Jimmy

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »