onsdag, september 16, 2009

Warriors, Come Out And Play !!













Malakai !! Någon mer än jag som kommer ihåg frasen från Stephen Kings "The Children Of The Corn" ,en ganska hyfsad skräckis om barn som inte riktigt gillar sina paranteser, nu vill jag naturligtvis inte förtälja om filmens budskap utan musikgruppen med samma namn. Duon från Bristol bjuder oss syndare på en otroligt tilltalande mix av triphopsouldub med själfull sång. Om ni undrar över inläggstiteln så får ni söka vidare på artisten, den som söker skall finna

Moonsurfing
Fading World
The Battle

Myspacesidan

5 kommentarer:

Stefan sa...

nä, inget jag känner igen. är väll för ung ;) något jag borde se?

kram!

Anders sa...

"He who walks between (eller var det beneath) the rows."

Malakai var väl den långe rödhårige som var ledarens (den mörkhårige lille pojken med de hårda ögonen) högra hand.

Klart man kan sin 80-talsskräck!

Jimmy Myhre sa...

Absolut Stefan´, Children Of The Corn var helt ok, var ganska längesedan jag såg den så jag vet inte hur den står sig idag dock,

Malakai wants you all !!!!!!
Anders, skönt att det inte bara är jag som kommer ihåg detta , man kan ju ibland undra över vikten av viss kunskap men all visdom är bra sägs det.

TP sa...

Lät jäkligt bra. Sixties recycling. Hade passat bra i en Tarantino-film.

Jimmy Myhre sa...

Håller helt med T.P, en salig blandning som den troende skulle säga

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »