onsdag, juni 18, 2008

Down and out


Jaha, så var det över för denna gång! Verkligheten kom i kapp till slut. Vinna EM får något annat land göra.

Som tur är finns det musik för alla tillfällen. Denna gång bjuder jag på det, utan tvekan, äldsta klippet någonsin på Grisen. Varsågod å njut!


Ah! Visst var det bra? Det tycker i alla fall jag som vill bjuda ytterligare en suverän version av samma låt. Denna gång är det Spencer Davis Group med en tonårig Stevie Winwood på gudomlig sång som står för framförandet.

Känns det bättre nu?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och Tony skickar en inte helt nykter hälsn fran Insbruck...Sverige suger....tacka vet jag Oleg Blochin...

Jimmy Myhre sa...

Jag lider med er, hoppas att inramningen var rolig iallafall.

Jimmy

Jimmy Myhre sa...

Vilka stämmor, var och en på sitt sätt. Steves sanslöst sköna pipa passar låten perfekt.

Jimmy

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »