fredag, juni 13, 2008

Nu drar jag!! / Jag och Benno














Nu är det bara 2 dagar kvar innan jag drar till Innsbruck för att kolla på Sverige /Ryssland. Det skall bli såååå jävla roligt!! Vad jag har hört så skall jag även få närvara på en middag med kända fotbollsprofiler!! Undra vilka det blir? Platini, Zico, Pele, Zidane, Cantona....eller kanske Benno Magnusson, Ronnie Hellström, eller Tomas Sjöberg (mannen som rövade in alla mål) Vilka tror ni det blir??

Jag tänkte närmare på ämnet som TP redan har varit och berört nämligen musik från länder man skall besöka! Österrike känns som ett ganska magert rock n' roll land. (K.o.B) Anders tipsade mig om Avalanche..men det har jag inte hunnit kolla. Så jag ger er här det som jag tycker är bäst från just Österrike. Så ses vi här i cybervärlden när jag kommer tillbaka!!

Ps.vad tror ni om att jag skall försöka mig på att Streaka i slutet av andra halvlek?? ds.

4 kommentarer:

TP sa...

Måcklis!!!
D blir garanterat en höjdare(hihi!)
Får du Benno som stolsdam lär du få magknip á la Borat!
Nä jag tror du får sitta som ett frimärke vid Claudio Gentile. Ta görlånga steg med Jan Ceulemans. Prata snikeri med bröderna Inzaghi.
Dra rövkrok med Toni Schumacher.
Dricka botten upp med Paul Gascoigne. Fylleprata med Robban Prytz, som nuförtiden inte ens förstår sig själv. Ta en cigg å en grön med Preben. Höjdpunkten e en diskussion om längden på skenans åkyta med far å son Lomanov. Nä fan, d va fel sport!

Artistvalet e klockrent.
Du e inte d minsta skrockfull!
Att välja Reqiuem fredagen den 13 visar jävlarimej tåga.
Annars kunde du valt DJ Ötzi. Eller varför inte gamle Falco.

Va lite nydanande å streaka i början av halvleken istället.

Ha nu så underbart roligt, kompis!

Jimmy Myhre sa...

Fan vad avis man blir, ni glömde Oleg Blochin. Glasögonen på bilden påminner lite om en viss herrmiddag i Kungälv när ett par goggles gick laget runt och Guramangan tog kort med linsskyddet på...Vilka glada minnen
Röva in ett par Jim o Tonyc för oss

Jimmy

Anonym sa...

Avundsjuka är min favorit bland dödssynderna. Känner av den nu. Som fan. Ha det så kul, Gonzo! Och just det: En parantes bara (innan någon annan påpekar det...), Avalanches är från Australien. Christian Fennesz - däremot - är österrikare, och mycket begåvad. Mvh Anders

Jimmy Myhre sa...

Fennesz som i gruppen..

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »