lördag, juni 28, 2008

huvet på spiken

Jag vet att jag är en smula enkelspårig men i taxin hem kunde jag inte få ur denna vers ur huvet, Who is this great burdensome slavering dog-thing that mediocres my every thought? I feel like a vacuum cleaner, a complete sucker, it's fucked up and he is a fucker But what an enormous and encyclopaedic brain I call upon the author to explain Vad ska man säga, man kan inte va på topp jämt, tror jag ska lägga in Isis med Bob Dylan i Ipoden och somna till den för att komma ur denna taskiga loop.

2 kommentarer:

Jimmy Myhre sa...

Jag sjunger som jag vill.....
En slemmig.......

Anonym sa...

Hmmm!
En whiskey till?
Å kanske en för andra benet oxå?
Åsså en för taxibilen.
Å va fan, ta hit hela faskan!
D-D-D-D-Dimman runt mig!!
TP

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »